tirsdag 10. mars 2009
DE TI WEB-BUD
Oppgaven denne gangen er å skrive om erfaringer eller ting som kan skje med deg på Internett.
Det kan fort bli til at en hyggelig dag på internet kan endre seg til en heftig diskusjon mellom deg og andre.
Lagt inn av Joachim Moe kl. 06:11
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


0 kommentarer:
Legg inn en kommentar