Da har jeg laget ny blogg siden denne ikke fungerer som den skal lenger.
Det går blant annet ikke ann å kommentere blogginnleggene mine lenger. Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde når jeg bare designet malen litt på nytt!
Min nye blogg:
www.joachim-medier.blogspot.com
fredag 20. mars 2009
Ny blogg!
Lagt inn av Joachim Moe kl. 02:27
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

0 kommentarer:
Legg inn en kommentar