Summer in the city!
I denne oppgaven skal vi late som det er sommer når vi tar bildet. Det er vinter, og det betyr at det ikke er varmt lys ute, men at vi skal finne en sommerlig bakgrunn på Internet og plasere personen du tar bilde av i den bakgrunnen.
Vi jobbet med sterke lys i videostudio. Dette ga oss muligheten til å ta både med- og motsols-bilder.
Dette bildet er tatt i "motsol" med blitz for å få lys på Magnus og Verner.
Jeg har prøvd å få det til å se ut som lyset kommer inn i bildet fra høyre siden ved å lysne himmelen der hvor jeg tror sola kommer inn. Jeg har også blurra bakgrunnen, siden den er langt unna, og kantene på Magnus og Verner for å få det så naturtro ut som mulig. Jeg har endret den varme fargen blitzen ga i Color balance for å Verner og Magnus til å gli bedre inn i bakgrunnen.
http://i53.photobucket.com/albums/g61/joachim_gitar/SkoleFoto/summer4.jpg
torsdag 22. januar 2009
Lagt inn av Joachim Moe kl. 13:02
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

0 kommentarer:
Legg inn en kommentar