Øvelsesoppgave - Stor & liten!
I denne oppgaven skal vi lage en surrealistisk verden ut av bilder. Vi skal lage feil proporsjoner på ting. Da kan bildene bli morsomme i tilegg til at de blir urealistiske!
Jeg har lagd flere forskjellige bilder til denne oppgaven, men valgte å legge ut dette. Det jeg har gjort er å ta en stor ting å gjøre den liten og lime inn et menneske i samme bildet.
Bilen er originalt MYE større enn det den blir fremstilt som i bildet. I bildet under ser bilen ut som en lekebil.
Her er link til større versjon av bildet.
http://i53.photobucket.com/albums/g61/joachim_gitar/SkoleFoto/stor-liten-finish2.jpg
torsdag 22. januar 2009
Lagt inn av Joachim Moe kl. 03:09
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

0 kommentarer:
Legg inn en kommentar